  • Data: 2008-04-25 14:41:25
    Temat: Re: "Mała Księgowość" Rzeczpospolitej i fakturowanie
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "m_kola" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:60b3cfcc-3a2f-4a6b-a1a2-9b5cfe8e9f72@e39g2000hs
    f.googlegroups.com...
    Czy możecie laikowi podpowiedzieć w jaki sposób wprowadzić zakup
    środka trwałego do tego programu tak aby było widoczne we wszystkich
    niezbędnych dokumentach w tym w PIT5?

    A jak kupisz flaszke na imieniny szwagra, to tez ja pokazujesz w PIT-5????
    Zakup srodkla trwalego przeciez NIE JEST KOSZTEM. Wpisuje sie go do
    ewidencji, gdzie wpisujesz rowniez numer faktury zakupowej - jest to zreszta
    jedyne miejsce, gdzie ja wpisujesz.
    Pojawiac w KPiR zacznie on dopiero w momencie naliczania amorytzacji.

    W przypadku ŚT o takiej wartosci bedzi eamortyzacja jednorazowa.
    PS. Z VAT-em to nei wiem, szczerze mowiac, jak bedzie:)

    Pozdrawiam
    SDD