  • Data: 2021-05-25 21:29:41
    Temat: Re: Nowe podatki
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-05-25 o 16:57, J.F pisze:
    > A Piotr ma jakas dziwna spolke,

    Jaką dziwną? sp.j.

    > ktorej banki nie lubia

    Jak coś kupuję (np zapłacę KK ubezpieczenie za samochód) to potem
    dostaję odpowiedni przelew z firmy.
    No i bank nawet dostając wyciąg z mojego konta to nie wie czy ten
    przelew to jest mój przychód czy tylko zwrot jakichś kosztów.
    Ta zapłata za ubezpieczenie to jest jedyne co mi się kojarzy jako taki
    większy wydatek, ale oni mogą tego nie wiedzieć i nie są w stanie ocenić
    jaka część przelewów z firmy to faktycznie mój dochód z jaka nie.
    Myślę, że takie jest źródło nie lubienia sp.j. przez banki.

    > - mialby etat
    > wiceprezesa, czy dyrektora d/s produkcji, to bylby w bankach milo
    > widziany.

    > Ale uwaga - odpowiedzialnosc wiceprezesa wieksza :-)

    W sp.j odpowiadamy całym swoim majątkiem.
    Wiceprezes w sp.z.o.o. ma jeszcze większą odpowiedzialność? :)
    P.G.