  • Data: 2021-05-25 22:02:44
    Temat: Re: Nowe podatki
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > On 2021-05-25, cef <c...@i...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ale nie musiałbyś płacić składek społecznych. To do przodu, czy nie? :)

    Jakieś minimum trzeba zorganizować, choćby dla zdrowotnego,
    ale to pomijalne.

    > No ale to chyba było przed czasem e-sprawozdań.
    > Teraz to chyba, e-sprawozdanie, ePUAP, wrzucasz do systemu i gitarra.

    Chyba wtedy jeszcze nie było e-sprawozdań.
    Z drugiej strony ta "gitarra" trochę mnie wkurza, bo kiedyś
    te dokumenty wisiały w KRS czy w Monitorze jako skany pdf
    i mogłem sobie to w miarę przystępnie przestudiować
    jak potrzebowałem. A teraz wrzucają bezpośrednio z programów
    księgowych jakieś xml, w których naszukam się godzinę zanim znajdę
    to co mnie interesuje.
    Są jakieś narzędzia do otrzymania normalnego obrazu takiego sprawozdania?