  • Data: 2021-05-27 20:04:49
    Temat: Re: Nowe podatki
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-05-27 o 13:07, J.F pisze:

    > Zaraz ... a co macie w banku - sp.j. czy nic, bo czytam - nie ma
    > osobowosci prawnej ...

    Nie wiem.
    Jak braliśmy kredyt to zbierali podpisy od wszystkich wspólników, mimo,
    że mamy w umowie, że reprezentujemy spółkę jednoosobowo.
    Tak było w Kredyt Banku i potem BZWBK.

    > Ale ... taka ostatnia moda - ubezpieczenie czlonkow zarzadu.
    > Skladke moze placic spolka.
    > I ... spolka moze miec z tego zysk, jak zarzad narobi szkody
    > przekraczajacej jego majatek.

    Dlaczego to wszystko nie może być proste jak budowa cepa tylko zawsze
    musi być pokręcone. Mam między innymi na myśli podatki.
    W tym roku zaskoczył mnie PIT-36 - C - Informacje dodatkowe.
    Liczba kwadracików mówi jak system jest namiętnie komplikowany.

    Coraz bardziej dziwię się ludiom, którym jeszcze 'się chce' - sobie też
    się coraz bardziej dziwię.
    Na pewno istnieją miejsca na świecie gdzie prowadzenie działalności jest
    prostsze - tylko, że trzeba by się tubylczego języka nauczyć :(
    P.G.