  • Data: 2021-05-28 11:36:36
    Temat: Re: Nowe podatki
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.05.2021 o 09:11, J.F pisze:

    > No jesli w styczniu zuzyles materialow za 5000 i robocizny za 5000,
    > i powstal wyrob warty np 10000, a w lipcu go sprzedasz za 12000,
    > to jak to zaksiegujesz w lipcu ?

    Normalnie.

    Nadal nie rozumiem tego:
    "w koszt wartosc magazynową, ktora poprzednio byla zyskiem."

    > Jak sie zaliczke na CIT placi co miesiac, to trzeba jakos miesiac
    > rozliczyc. Chyba, ze jeszcze inny sposob rozliczen wybrales.

    "magazyn nadal jest, i rozliczac co roku trzeba.
    Ale takze co miesiac trzeba rozliczac, a co rok to juz tylko
    odchylenia."

    Z tego co napisałeś wynika, że magazyn co miesiąc trzeba rozliczać.
    Nie trzeba. Chyba, że co innego rozumiesz pod pojęciem "rozliczać
    magazyn" niż ja. Co mnie nie bardzo dziwi, skoro przychody nazywasz
    zyskiem, albo piszesz "w koszt wartosc magazynową, ktora poprzednio byla
    zyskiem" czego już kompletnie pojąć nie potrafię co miałeś na myśli.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr