  • Data: 2021-05-28 12:27:21
    Temat: Re: Nowe podatki
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 28 May 2021 11:36:36 +0200, Kviat wrote:

    > Normalnie.

    Tzn konkretnie jak?

    > Nadal nie rozumiem tego:
    > "w koszt wartosc magazynową, ktora poprzednio byla zyskiem."

    skorygowales na "przychodem" przeciez.

    A jak w styczniu zaksieguje ten wyrob w przychody po cenie 9 tys, albo
    11 tys, to co mam zaksiegowac w lipcu przy sprzedazy?

    > "magazyn nadal jest, i rozliczac co roku trzeba.
    > Ale takze co miesiac trzeba rozliczac, a co rok to juz tylko
    > odchylenia."
    >
    > Z tego co napisałeś wynika, że magazyn co miesiąc trzeba rozliczać.
    > Nie trzeba. Chyba, że co innego rozumiesz pod pojęciem "rozliczać
    > magazyn" niż ja. Co mnie nie bardzo dziwi, skoro przychody nazywasz

    Tak czy inaczej - wypadaloby co miesiac podsumowac przychody i
    rozchody magazynowe. I moze sprawdzic wartosc w/g programu
    magazynowego, czy innej ewidencji.

    A raz do roku zrobic jeszcze inwentaryzacje. Lub czesciej.

    J.