  • Data: 2003-07-30 23:19:32
    Temat: Re: Re[4]: odnosnie Urzędu Skarbowego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 30 Jul 2003, yksnimaK wrote:

    >+ "cef" <c...@i...pl> wrote in message
    [...]
    >+ > Nie wprowadzono żadnego przepisu. :-)
    [...]
    >+ > A swoją drogą to nie chciałbym, żeby ktoś złożył
    >+ > NIP z moimi danymi i wpisał jakiś "lewy"
    >+ > rachunek do którego ma dostęp, na który to rachunek
    >+ > US przeleje potem mój podatek.
    [...]
    >+ Ja oczywiscie widze :) Moj US zwraca mi podatek na rachunek, z ktorego
    >+ place podatki (czyli moj firmowy). Nawet wtedy kiedy podalem inny numer
    >+ rachunku (prywatny) przy skladaniu rozliczenia rocznego. Nie wiem jak w
    >+ innych USach ale w tym maja gdzies to co wpiszesz w NIP-1 ;).

    Chwila.
    Wpłacają na ten rachunek "z którego płacisz podatki" (wtedy
    nie mam pytań) czy *ten który podałeś na NIP-1* ? To są
    dwa różne przypadki, które mogą być rozłączne :)
    Bo jeśli ten który jest na NIP-1 - to przeczytaj raz jeszcze
    uwagę Cezarego... Załóżmy że będziemy wiedzieć kiedy oczekujesz
    zwrotu podatku (np. VATu z tytułu nabycia ŚT), załóżmy że
    przyjdę do *twojego* urzędu podając *moje* konto jako konto
    do zwrotu... i załóżmy że to nie ja przyjdę a ktoś kto ma
    zamiar wybyć dajmy na to do Brazylii i zapoda swoje konto...
    Będzie ci się podobało że *mają* dane z NIP-1 "gdzieś" ?? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd