eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiMożna sprzedać coś, czego się nie ma i będzie się pozyskiwało etapami? › Re: Można sprzedać coś, czego się nie ma i będzie się pozyskiwało etapami?
  • Data: 2015-12-23 10:23:50
    Temat: Re: Można sprzedać coś, czego się nie ma i będzie się pozyskiwało etapami?
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-23 o 09:45, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > No trudno, widać ktoś się podszywa pod ciebie w tej wiadomości:

    Ogarnij się. To napisał J.F.
    22.12.2015 11:19

    > Nie ma kolumny, którą sugerowałeś w PKPiR.

    Ja nie sugerowałem żadnej kolumny.
    "I co potem z księgowaniem zakupu licencji przez kolejne lata? Do
    kolumny z towarem? " - to są twoje słowa w pierwszym poście.

    > Owszem, nie napisałem wprost
    > w tamtym liście, że ja posługuję się PKPiR, ale zamiast wylać z siebie
    > (lub swojego alter ego podszywającego się pod ciebie) stosy bzdur o
    > kolumnie z prawami majątkowymi

    Jeszcze raz, bo mam dobre serce:
    "Wartości niematerialne i prawne"
    I łopatologicznie: to nie jest kolumna w PKPiR.

    Kolejny raz udowadniasz, że jesteś kompletnym ignorantem. I leniem.

    http://www.mlodyksiegowy.pl/ksi%C4%99gowo%C5%9B%C4%8
    7/ewidencje-w-kpir2.html

    "Podatnicy, oprócz prowadzenia KPiR, mają obowiązek prowadzenia również
    innych ewidencji. To, jakie z poniżej opisanych ewidencji podatnik musi
    prowadzić decydują różne czynniki-przedmiot, rozmiar prowadzonej
    działalności.

    Dodatkowe ewidencje obejmują:

    ewidencję środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych;
    (...)"

    > oraz z głupawymi opowieściami o tym,
    > jakbym kupował licencję na siebie, a następnie ją odsprzedawał
    > nielegalnie, mogłeś po prostu dopytać, jeżeli coś jest niejasne.

    Nigdzie nie napisałem, że robisz coś nielegalnego.

    "Jednak producent sprzedaje tylko na 1 rok i wymaga odnawiania co roku.
    Czy można bez problemu wystawić mu fakturę ,,Program X, licencja na 3
    lata" i dostarczać przez 3 lata kody licencyjne ważne rok?"

    To jest nielegalne i tylko do tego się odnosiłem.

    > Ale nie
    > spodziewałbym się tego po anonimie, który nie ogarnia VAT i zasad
    > rządzących biznesem,

    LOL

    > a od początku dyskusji notorycznie spycha rozmowę
    > na ad personam, bo w końcu tak wygodniej. Można się wyżyć emocjonalnie...

    Tak misiaczku.

    Pozdrawiam
    Piotr