  • Data: 2015-07-03 11:11:42
    Temat: Re: Sens amortyzacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.07.2015 o 10:27, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Cześć,

    > Zle. Jak zararabiasz 50 tys, to nie masz potrzeby 50 komputerow kupic :-)

    Dlaczego? Zarobiłem i chcę wyposażyć firmę. Dokładnie tak, jak z autem.
    Zarobiłem i wyposażam firmę w narzędzie pracy, bo samochód jest moim
    narzędziem pracy (świadczę usługi wyjazdowo, w siedzibie klienta).

    > Nawiasem mowiac to ten samochod nie byl kosztem uzyskania przychodu w
    > lipcu, bo go jeszcze nie miales.

    No jak nie? Kupiłem go 1 lipca i już nim jeżdżę. I mam zamiar cały
    lipiec. I dochody lipcowe będę dzięki niemu osiągał.

    > On sluzy do uzyskania zarobkow w przyszlych miesiacach (pomijajac to, ze
    > sluzy do wygodnego pojechania na urlop :-),

    No sorry, ale skąd założenie, że ja mam cały lipiec urlop?