-
Nawet 200% ulga podatkowa dla kosztów poniesionych na wdrożenie KSeF
... . W odpowiedzi na pojawiające się wątpliwości, które dotyczyły postępowania w przypadku awarii lub niedostępności systemu, zdecydowano się na wypracowanie zasad na taki wypadek. Przedsiębiorcy w takim wypadku mogą wystawiać faktury poza KSeF. Wśród nich, jest także określenie okresu awarii, który wyznaczać będzie publikacja komunikatów ...
-
Co o KSeF musi wiedzieć każdy przedsiębiorca? Ekspert wyjaśnia zmiany od 2026 r.
... zrobić już teraz Firmy już dziś powinny zaplanować wszystkie prace wdrożeniowe, takie jak: aktualizację oprogramowania, przegląd obiegów dokumentów, procedury na wypadek trybu awaryjnego, politykę archiwizacji oraz szkolenia dla zespołów finansowych i sprzedażowych. Będzie to przepis realnie wzmacniający pozycję państwa, a w praktyce dyscyplinujący ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem