  • Data: 2007-09-13 16:05:40
    Temat: DG bez meldunku
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dzis odmowiono mi rejestracji DG - chodzi o UM i UG Wloclawek.
    Sytuacja wyglada tak: mieszkam w Waw, ale musze sie wymeldowac ze
    swojego adresu zameldowania; w tej chwili wynajmuje mieszkanie a
    wlasciciel nie wyraza zgody na to, zebym sie u niego zameldowal (do
    czego pretensji oczywiscie nie mam).
    Z kolei we Wloclawku mam dom, ktory chce przerobic na pensjonat - i
    prowadzic go w formie DG. Na dom mam akt notarialny, natomiast nie
    chce sie tam meldowac - bo dopoki go nie wyremontuje to i tak nie bede
    tam mieszkal, a ze zmiana meldunku wiaze sie masa skutkow - dokumenty,
    umowy, banki itd. - czego chce uniknac.
    Co robic? Panie w UM i UG ogolnie bredzily (w tym ze jestem
    podejrzany, i ze to na pewno firma krzak, ze policja musi miec na mnie
    baczenie itd.) i odeslaly z kwitkiem. Postraszyly mandatem za
    niedopelnienie obowiazku meldunkowego (i natychmiast sie wycofaly jak
    przystalem ochoczo na ów mandat) :-))). Z kolei w UM proponowali, ze
    wpisza do ewidencji jak sie tymczasowo zamelduje, w UG - absolutnie
    nie.