  • Data: 2021-01-08 11:01:19
    Temat: Re: Broszurowanie KPIR
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki za odpowiedź.
    > Musisz nauczyć się robić tak, żeby nie było sprzeczności
    > z przepisami a zachowany był zdrowy rozsądek.
    :)

    > Dla mnie jako "zbroszurowanie" wystarczało zawsze ponumerownie,
    > przedziurkowanie
    > i wpięcie do segregatora.
    Ale ponumerowanie kartek KPIra? czy dokumentów (numerem odpowiadającym ID wpisu z
    KPIR).

    To zbroszurowanie to tak brzmi jakby miało być ciut bardziej trwałe niż włożenie do
    segregatora ;)

    > O ile dobrze pamiętam używasz programu Mała Księgowość z Rzepy.
    > On naprawdę nie numeruje wpisów w roku w sposób ciągły?
    > Tylko miesięcznie? Może trzeba coś odklikać?
    Numery dokumentów księgowych ma ciągłe roczne, tu jest ok.
    Mi chodziło o numerowanie kartki samego KPIR (tabeli). Jak np. we wrześniu są dwie
    kartki to jest strona 1 i strona 2.
    W październiku znów liczy strona 1.
    Jak rozumiem powinienem ponumerować też kartki KPIR w sposób ciągły roczny?

    No i czy dokumenty układać miesiącami - (dokumenty księgowe, rejestry sprzedaży) etc
    za miesiąc X następnie koszulka oddzielająca i kolejny miesiąc?
    I tak 12 pakietów.

    czy typami dokumentów, kpir (z całego roku), ewidencja sprzedaży z całego roku razem.
    z całego roku FV/DW etc razem.