    Subject: Re: Broszurowanie KPIR
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Date: Sat, 9 Jan 2021 14:53:38 +0100

    W dniu 2021-01-09 o 12:33, Kviat pisze:

    > Nadal nie możesz się zdecydować, czy powinienem dbać o czyjeś interesy,
    > czy o las.
    > Jak nie kupię papieru, to ktoś nie kupi drewna, a ktoś inny nie będzie
    > musiał zalesiać, bo nie wytnie drzewa. A że ktoś przy okazji nie zarobi
    > na wycięciu drzewa, to mnie obchodzi tyle, co zeszłoroczny śnieg,
    > którego nie było.

    A jak nie zarobi na wycięciu drzewa, to dojdzie do wniosku, że na swoim
    polu lepiej krowy wypasać, niż hodować las.

    > Nie wycinaj i nie marudź :)

    > Tylko w głowach korwinistów czy innych konfederatów...

    > Nic by się nie stało. Psy poradziłyby sobie bez nabijania kasy hodowcom.

    Psy tak, ale kundle, a nie psy rasowe. Rasy istnieją tylko dlatego, że
    człowiek wkłada dużo energii w ich utrzymanie.

    > Tak samo lasy, gdyby ich nie wycinać, też by sobie poradziły bez
    > leśników. I są na to dowody. Kiedyś nie było leśników, a lasy były... i
    > świetnie sobie radziły bez "pomocy".

    Zapominasz o tym, że teraz nie ma obowiązku posiadania lasu, i jak ktoś
    stwierdzi, że las to kiepski interes, to po ostatnim wycięciu go nie
    zalesi ponownie, albo od strony pierwotnej - mając dany teren, nie
    zalesi go.

    --
    Liwiusz