  • Data: 2021-04-15 19:28:26
    Temat: Re: Jakiś program do masowego wypisywania SD-Z2?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-04-15 o 17:42, TomN pisze:

    > Benzyna na wycieraczkę? Nie, nie zrozumiałeś, że po co przelew....

    Nie na wycieraczkę tylko na dotarcie do wycieraczki.

    > Przeczytaj jeszcze raz powyższe i teraz poniższe :)
    > "Miałbym je wynajmować na spółę ze studentami z którymi je wynajmuję?"

    Chodzi Ci o to, że czytając widziałeś 'ę' i nie rozumiałeś co piszę?

    > Oj, ja tam swojego, skoro mu się studia odwidziały, to posłałem na "studia
    > życia".
    > Poszedł do pracy, żyje za swoje, przyjedzie do domu, to ma "wikt i
    > opierunek", a wynajmuje z kim chce i za ile go stać!
    > I dzięki temu nie mam problemów z przelewami

    Istnieją różne czynniki powodujące, że życia poszczególnych ludzi nie
    przebiegają i nie mogą przebiegać według tego samego schematu.

    Są też specyficzne środowiska. Piszę teraz o kimś innym. Co powiesz jak
    profesor mówi studentowi: "dopóki ja tu jestem pan niczego nie
    osiągnie". Skutkiem tego dziekan organizuje dla studenta egzamin
    specjalnie wtedy gdy profesor jest w delegacji aby komisja mogła mu dać
    5-kę, bo jakby profesor był na miejscu to musiałby być jej przewodniczącym.

    > A tak wygląda, przepraszam, że trutnia hodujesz...

    Jak pisałem istnieją różne ... czynniki.
    Jeśli jesteś zainteresowany tłumaczeniem dlaczego to odezwij się na
    priv, ale nie czuj się do tego namawiany.
    P.G.