  • Data: 2020-12-31 15:40:29
    Temat: Re: Odsprzedaż usług - KPIR kol 10 czy 13?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuję za odpowiedź.

    > HRD? :):)

    Tak.

    > > 2. 13
    >
    > Tak.

    Tak robiłem. Gdzieś przeczytałem info odnośnie kol 10, że także dotyczy usług
    (myślałem, że zawsze towarów) i zwątpiłem.
    Czyli cała faktura (z ewentualnym kosztem Dotpay) zapisuję w 13.

    > Nie kupujesz praw do domeny i nie odsprzedajesz praw do domeny.
    > Czyli nie kupujesz domeny i nie sprzedajesz domeny.
    > Klient nie kupuje praw do domeny od Ciebie, tylko od rejestratora.
    Ok pełna racja użyłem skrótu myślowego ;)

    > A to, że umówiłeś się z wydawcą, że wpłacisz mu pieniądze wcześniej na
    > poczet przyszłych transakcji (kupisz "punkty"), zanim wykonasz usługę
    > dla klienta końcowego nie ma znaczenia.

    Rozumiem, że do 13 wpisuje też abonament za wynajem serwera dedykowanego (nie w HRD),
    jeśli na nim
    zakładam klientom konta hostingowe (i sprzedaję usługę hostingową)?