  • Data: 2020-12-31 18:03:32
    Temat: Re: Odsprzedaż usług - KPIR kol 10 czy 13?
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.12.2020 o 17:35, Kviat pisze:
    > W dniu 31.12.2020 o 16:01, Adam pisze:

    O cholera... korekta.

    > Zgodnie ze sztuką w październiku do 15

    Oraz w październiku 300 zł z 15 do 13

    > W listopadzie 160 zł z 15 do 13
    > W grudniu 40 zł z 15 do 13

    (...)

    Albo coś źle zrozumiałem :) Zakup czego był zaksięgowany w listopadzie?
    Punktów? (Pisałeś, że 500 punktów kupiłeś w październiku...)

    Ale to chyba nieistotne dla istoty dyskusji ;)

    > Olać :)
    > A zgodnie ze sztuką w grudniu netto przerzucić z 13 do 15 na kolejny rok.

    Optymistycznie założyłem, że jesteś VATowcem, dlatego napisałem netto.

    Pozdrawiam
    Piotr