eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiMożna sprzedać coś, czego się nie ma i będzie się pozyskiwało etapami? › Re: Można sprzedać coś, czego się nie ma i będzie się pozyskiwało etapami?
  • Data: 2015-12-23 09:34:01
    Temat: Re: Można sprzedać coś, czego się nie ma i będzie się pozyskiwało etapami?
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-23 o 00:36, Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Proszę więc oto całość:

    > Jak nie masz praw do udzielania licencji to stajesz się przestępcą.

    I czego znowu nie zrozumiałeś?

    A ten fragment wyrwałeś losując?
    Nie ja to napisałem...

    > nic nie wyrwałem.

    LOL

    Coś ci powiem. Nie odpowiadałbym na twoje pytania gdyby nie to, że
    piszesz straszne bzdury. Jeszcze ktoś to przeczyta i pomyśli, że skoro
    przeczytał na grupie "podatki" to może licencje sprzedawać jak kartofle.
    Albo węgiel... Pomysł z księgowaniem praw majątkowych do "kolumny z
    towarem" był urzekający (tak wiem, to było pytanie... ty przecież tylko
    pytałeś... - jaki proces myślowy doprowadził cię do takiego pytania? -
    to jest bardzo zastanawiające).

    Bladego pojęcia nie masz o tym o co pytasz. Nawet 2 minut nie poświęcisz
    na samodzielne poszukanie informacji (nie tylko w tym temacie), bo ty
    nie szukasz odpowiedzi. Ty już wiesz, że masz rację, pytasz tylko żeby
    się w niej upewnić. I strasznie cię irytuje to, że prawidłowa odpowiedź
    nie jest po twojej myśli.

    Masz szansę przeczytać odpowiedź, nauczyć się czegoś i wyciągnąć
    wnioski. Albo sprzedawać licencje jak węgiel.

    Pozdrawiam
    Piotr