  • Data: 2020-12-31 11:12:08
    Temat: Odsprzedaż usług - KPIR kol 10 czy 13?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Jak zaksięgować w KPIR usługę zasilenie konta (kupno punktów rejestracyjnych) u
    rejestratora domen/certyfikatów SSL.
    Po wpłacie z tych środków (punktów) mogę zakupić domeny (w cenach hurtowych) dla
    klientów. Czyli chodzi zasadniczo o resellering usług.
    Czy taka fv zakupu powinna być ujęta w kolumnie:
    1. 10 KPIR
    - jeśli wystąpi koszt dodatkowy zakupu np. płatność za Dotpay/PAYU to w kolumnie
    11?
    2. 13

    Jeśli jest to niezrozumiałe to pozwolę sobie na sprecyzowanie:
    a) u rejestratora kupuję 500 punktów rejestracyjnych za 500 pln netto
    b) klient chce kupić u mnie domenę *.pl (np. za 80 netto)
    c) ze zgromadzonych 500 punktów (500 pln) kupuję domenę np. za 50 pln netto i
    odsprzedaję klientowi (FV sprzedaży).
    d) pozostałe punkty rejestracyjne (450) będą użyte do zakupu usług dla innych
    klientów być może nawet w innym miesiącu.