  • Data: 2013-03-08 09:26:55
    Temat: Re: DG - remont budynku
    Od: "cac" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zastanowiłem się nad ewentualnymi konsekwencjami odległymi dalszych losów
    mojej nieruchomości i jednak stwierdzam, że najkorzystniej dla mnie byłoby
    wogóle nie włączać jej do DG - tym samym nie amortyzować jej, odpuścić sobie
    koszty jej modernizacji/przebudowy. Niech po prostu pozostanie "prywatna"
    (wiem wiem :)

    Tu jednak nasuwa mi się kolejne pytanie.

    W akcie notarialnym umowy darowizny mam zapisane dokładnie tak:

    "Stawający <rodzice> darują zabudowaną działkę gruntu numer XXX, opisaną
    bliżej w & 1 tego aktu, <mi>, który
    darowiznę tę przyjmuje.
    Stawający <ja> oświadcza, że nabycia dokonuje w związku z prowadzoną przez
    siebie działalnością gospodarczą pod firmą <moja DG>, NIP..., REGON ... ."

    chodzi mi o ten zapis o nabyciu (darowiznie) w zw. z DG. Czy taki zapis w
    akcie notarialnym wymusza na mnie konieczność wprowadzenia do DG (do EŚT)
    tejże nieruchomości??? Czy jest to tylko moja wola?