  • Data: 2021-06-10 22:31:15
    Temat: Re: Korekta faktury?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Dzięki za troszkę złośliwości. Mimo wszystko odpowiem.

    1. Wypada, aby klientowi na zgłoszenie COKOLWIEK odpowiedzieć.
    Poziom suportu jest w dużym stopniu wyznacznikiem jakości usług (zwłaszcza tego typu
    firmy).
    Współpracowałem z kilkoma dużymi serwerowniami i zawsze otrzymywałem odpowiedzi
    max po 2-3 dniach roboczych*
    Tu mamy pełną zlewkę polskiego oddziału. Być może za mało ludzi.

    Napisałem do EN suportu, zobaczymy czy również oleją.

    * oczywiście chodzi o pytania ogólne, a nie zgłaszanie awarii.

    2. Na przyjęcie korekty fv trzeba się świadomie zgodzić.
    Chyba, że uważasz, że każdy kontrahent może Tobie wysłać zwrot i ujemną fakturkę jako
    korektę usług sprzed 7 mc.
    Nie chodzi jaka to kwota, ale o pewne zasady.
    Kontrahent powinien uszanować, że się nie przyjmuje refundacji.
    Zwłaszcza, że jest to im na rękę i jeszcze mają czas ją anulować.