  • Data: 2021-06-10 19:54:38
    Temat: Re: Korekta faktury?
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.06.2021 o 16:55, Adam pisze:

    > Plus kasa nadal jest na tym wewnętrznym koncie w OVH.
    > Więc będę musiał zrezygnować, z ich usług (a chciałem ich wykupić znacznie
    więcej).
    > Aby tych środków przez przypadek nie wykorzystać w przyszłości, oby tylko wtedy mi
    nie odesłali na konto firmowe ;)

    > Firma zrobi babola ("dopuści" do spalenia serwerowni), a klient ma cierpieć ;)
    > Ewentualnie jeszcze mogę do siedziby głównej OVH napisać.
    > Bo raczej do US nie ;)

    Próbuję nadążyć za Twoim tokiem rozumowania.
    Firma miała wypadek - spaliła im się serwerownia.
    Poniosłeś szkodę w postaci przerwy w dostępie do usługi przez 14 dni.
    Wysyłają Ci korektę faktury.

    Na całe minus 13,52 PLN brutto.

    I teraz rezygnujesz z ich usług, bo masz do nich pretensję, że nie
    potrafisz zaksięgować korekty?
    Dodatkowo obawiasz się groźby, że w przypadku rezygnacji z usługi zwrócą
    Ci kasę (okrągłe 13,52 zł brutto), a Ty nie zaksięgowałeś korekty i nie
    będziesz wiedział co z tą kasą zrobić, bo Ci się saldo z tą firmą nie
    zgodzi?

    Teraz zasypujesz ich dziwnymi mailami i uważasz, że to Ty cierpisz...

    Będę zgadywał dlaczego Ci nie odpisują: są w szoku.
    Pewnie zwołali zebranie zarządu na przyszły tydzień, aby zredagować
    odpowiedź adekwatną od zaistniałego problemu wartego najtańszej paczki
    fajek.
    Następnie powołają zespół ekspertów, który pomoże mi zredagować
    podstronę z FAQ dla klientów z instrukcją księgowania korekt w wysokości
    13,52 zł brutto w obawie, że utracą klientów, którzy mają pretensje, że
    otrzymali zwrot kasy, ale nie potrafią zaksięgować korekty faktury na
    całe 13,52 zł brutto, a którzy być może, w przyszłości, będą mieli
    zamiar wykupić u nich znacznie więcej usług.

    Albo zwyczajnie siedzą w firmowej stołówce i opowiadają to sobie jako
    anegdotę.

    Pozdrawiam
    Piotr