  • Data: 2023-05-22 19:29:02
    Temat: Re: Ulga dla seniora a zdrowotne.
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-05-22 o 17:47, Piotr Gałka pisze:

    > Właśnie tam do nich zajrzałem po raz pierwszy i w nieprzeczytanych
    > informacjach wyczytałem, że to na koniec roku. Ja myślałem, że miesiąc,
    > dwa...

    > Serio tak to działa?
    > Jak mi kilka lat temu przysłali pismo, że mam chyba 4.50 nadpłaty to
    > wpłaciłem o 4.50 mniej i lata minęły i jak tworzyłem konto 30 grudnia to
    > znalazłem tam gdzieś, że bilans jest 0.
    >
    > Myślałem, że za niedługo ( :) ) dostanę informację, że jest nadpłata i
    > wtedy po prostu wpłacę mniej.
    > Jestem aż tak naiwny?

    Może nie aż tak :-) Ja się przyzwyczaiłem, że klikam
    wszystkie nadpłaty do zwrotu i pomyślałem automatycznie, że
    Ty też będziesz chciał zwrot na rachunek. Ale jeśli czekasz
    i jak na koncie płatnika wygeneruje się po tych wszystkich rozliczeniach
    nadpłata i zamierzasz mniej wpłacić, żeby skonsumować tę nadpłatę
    bieżącą należnością, to może faktycznie się udać.