  • Data: 2021-04-15 13:07:16
    Temat: Re: Jakiś program do masowego wypisywania SD-Z2?
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Gałka w
    <news:s56lq8$ejp$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>:

    > Nie jestem taki mądry, aby to wiedzieć.

    W obecnej sytuacji nikt nie jest mądry :/

    > Ale nie chcę ryzykować, że każą mu zapłacić podatek od darowizny bo to w
    > sumie ja zapłacę.

    Czyli z grubsza pasuje pod obowiązek alimentacyjny...

    > Czyli działam w trybie dupochronu.

    OK

    > Z tego co czytam tu i ówdzie to: - jak
    > się nie uczy (skreślony 30 września), - nie podejmuje (jakoś
    > udokumentowanych) działań typu podnoszenie kwalifikacji, co miałoby w
    > przyszłości podnieść jego wartość na rynku pracy, to się uznaje, że to są
    > darowizny.

    IMHO pierdolenie, bo skoro matka w wieku 80 lat, która nigdy nie pracowała i
    nie dostaje emerytury, i nie mająca sił już pójść do pracy jest utrzymywana
    przez syna, to wypłacanie darmozjadowi pensji pod warunkiem zajęcia się w
    taki sposób jak wyżej nie jest darowizną

    > W wielu miejscach tego typu interpretacje widziałem.
    > Jakiś miesiąc, czy dwa temu widziałem info, że jakiś minister (taki dość
    > młody) tłumaczył, że US musi to wiedzieć, żeby nie wziąć takich
    > przelewów za finansowanie terroryzmu, czy pranie kasy.

    To na chuja wafla robisz przelewy?

    Piątaka zostawiasz pod wycieraczką... I co przeszkadza Ci, żebyś wynajął
    mieszkanie na siebie?

    --
    'Tom N'