  • Data: 2021-04-15 17:42:00
    Temat: Re: Jakiś program do masowego wypisywania SD-Z2?
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Gałka w
    <news:s598i1$8on$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>:

    > W dniu 2021-04-15 o 13:07, TomN pisze:
    >> Piątaka zostawiasz pod wycieraczką...
    > + benzyna - 600km w jedną stronę.

    Benzyna na wycieraczkę? Nie, nie zrozumiałeś, że po co przelew....

    > Miałbym je wynajmować na spółę ze studentami z którymi je wynajmuje?

    Przeczytaj jeszcze raz powyższe i teraz poniższe :)
    "Miałbym je wynajmować na spółę ze studentami z którymi je wynajmuję?"

    > To jest już 3-cie wynajmowane i za każdym razem inny zestaw ludzi.

    Oj, ja tam swojego, skoro mu się studia odwidziały, to posłałem na "studia
    życia".
    Poszedł do pracy, żyje za swoje, przyjedzie do domu, to ma "wikt i
    opierunek", a wynajmuje z kim chce i za ile go stać!
    I dzięki temu nie mam problemów z przelewami

    Kolega to samo ze swoim gamoniem zrobił. Gamoń swoje u bauera...

    A tak wygląda, przepraszam, że trutnia hodujesz...

    --
    'Tom N'