  • Data: 2021-06-10 16:55:05
    Temat: Re: Korekta faktury?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 4 czerwca 2021 o 00:26:59 UTC+2 Eneuel napisał(a):
    > Eneuel dodaje:
    >
    > : Imo nie musisz odbierać faktury
    > : korygującej
    >
    > Zaś wewnętrzne konto u nich niekoniecznie jest Twoim.

    Aktualizacja:
    Totalnie olali mój mail oraz zgłoszenie w systemie pomocy i nic nie odpowiedzieli (a
    minęło 11 dni od maila i 7 od wysłania zgłoszenia).
    Wczoraj jeszcze dodałem kilka słów w zgłoszeniu klienta (aby je zaktualizować, ale to
    nic nie da).
    Najgorsze, że ja już maj zamknąłem bez uwzględnienia tej korekty.

    Plus kasa nadal jest na tym wewnętrznym koncie w OVH.
    Więc będę musiał zrezygnować, z ich usług (a chciałem ich wykupić znacznie więcej).
    Aby tych środków przez przypadek nie wykorzystać w przyszłości, oby tylko wtedy mi
    nie odesłali na konto firmowe ;)

    Firma zrobi babola ("dopuści" do spalenia serwerowni), a klient ma cierpieć ;)
    Ewentualnie jeszcze mogę do siedziby głównej OVH napisać.
    Bo raczej do US nie ;)

    Pozdrawiam.