  • Data: 2013-01-09 18:58:21
    Temat: Re: DG - remont budynku
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 7 Jan 2013, cac wrote:

    > czytałem oczywiście. prawdopodobnie cena jest zaniżona w stosunku
    > do rynkowej.

    :)

    > Swoją drogą jak mogę to sprawdzić? Jest gdzieś przelicznik jakiś,
    > czy muszę skorzystać z usługi rzeczoznawcy jakiegoś?

    IMHO nie ma sensu się tym kłopotać zawczasu, *chyba* że istnieje
    ryzyko iż wartość zostanie podniesiona w wyniku "własnej pracy",
    ew. zły stan sprzed remontu dobrze byłoby mieć czym udowodnić.

    > rozumiem, ale braki muszę uzupełnić.

    Nie wiem czy załapałeś złośliwość pojęcia "poniesienia w celu" :)

    Nie wystarczy "ponieść" a *później* "zużyć w celu".
    Ładnych kilka lat temu uświadomiła mi to któraś dyskusja tu na grupie.

    pzdr, Gotfryd